luni, 6 decembrie 2010

Baby monitor de la Mosu'

             Astazi Maria a gasit in cizmulite un baby monitor. Trebuie sa recunosc ca nu a fost deloc incantata. Ochisorii ei dezamagiti pareau sa spuna: "Am auzit ca Mos Nicolae e bun si le face copiilor daruri frumoase. Atunci de ce vrea sa ma desparta de mami si de tati, sa ma trimita sa dorm singurica in camera?! ca doar nu deranjez pe nimeni, dorm cumintica in patutul meu tooooaata noaptea :( "
               I-am explicat Mariucai ce frumos e sa aiba camera ei, sa beneficieze de intimitate. Am venit cu argumente solide, i-am oferit statistici de pe internet din care reiese clar ca e bine ca bebelusii sa doarma de la inceput singuri in camera, devenind astfel independenti mai repede. Ca sa o imbunez  i-am povestit ce efort a depus Mos Nicolae ca sa ii gaseasca un baby monitor performant cu camera video, care sa nu bazaie si sa aiba si infrarosu; cum a cautat el in tot orasul ba chiar si in capitala dar fara rezultat; si cum in final l-a gasit tocmai pe Amazon.
                Nimic nu a reusit s-o imbuneze, mai ales ca tati e de partea ei, nedorind cu niciun chip sa o mutam in camera pe care i-am pregatit-o inca dinainte de a veni pe lume... m-a amenintat chiar ca o sa ma trimita pe mine in camera destinata Mariei de vreme ce consider ca intimitatea e atat de importanta. In cele din urma am cedat... momentan. Cei doi complici au castigat batalia, dar nu razboiul.

Niciun comentariu: