sâmbătă, 4 decembrie 2010

Povestea numelui

         Intotdeauna le-am fost recunoscatoare parintilor mei pentru ca mi-au pus un singur prenume. Cand am aflat ca vom avea o fetita, am hotarat sa ii punem numele Anamaria, deoarece pe bunicile mele le cheama Ana, respectiv Maria, iar pe una din bunicile sotului meu o cheama deasemenea Maria.
         Foarte fericiti de alegerea facuta le-am comunicat parintilor nostri care va fi numele nepotelei lor. Si atunci a aparut vechea problema, cunoscuta tuturor din reclamele cu Cerebel " [...] Niculina, ca asa o cheama pe nasa [..] ". Si cum pe nasa noastra o cheama Georgeta, a aparut al doilea prenume: Georgiana.
         Cand am declarat-o la starea civila doamna care a completat certificatul de nastere a trecut Ana-Maria-Georgiana. Si uite asa bebelusa noastra a primit un nume demn de o printesa spaniola....

Un comentariu:

Unknown spunea...

Se putea mult mai rau :)