miercuri, 5 ianuarie 2011

Revelion cu dat de grinda

           E vineri, 31.12.2010. Vine seara. Se anunta o noapte ca oricare alta, cu exceptia faptului ca bunicii mei au venit in vizita. Asta ma bucura foarte tare. Imi place sa stau cu ei, pentru ca ma tin tot timpul in brate. Obiectele sunt mult mai interesante vazute de sus, in caz ca nu stiati.
          Hmmm.... se petrece ceva aici. Mami m-a imbracat in rochita rosie, de sarbatoare. Si se fac muuulte poze. Ma simt vedeta. Toata lumea imi zambeste, ma gadila, incearca sa ma faca sa rad. Toti vor sa ma tina in brate. Asa viata zic si eu :).
         Vai, dar timpul trece repede si asa mi-e somnic.... Uite ca vine mami si ma duce in patut. Ce dulce e somnul!
          Hei dar ce se intampla?! Ce caut aici? De ce e atata lume? Nici macar nu mi-i amintesc pe toti. Lasati-ma sa dorm.... Nu vreau sa ma schimb de haine, imi place rochita. Ma imbraca in mov. Trebuie sa recunosc, e draguta si costumatia asta. Dar cine e tanti asta care ma ia in brate? Ah... da e mosica. Ma ridica pana la tavan... devine interesant. Hei... luati colacul ala de pe capul meu, imi cad frimituri in cap si abia ieri m-am imbaiat. Aveti grija cu paharul ala de vin nu vreau sa-mi curga in cap. Uite ca imi face si urari: sa traiesc... sa cresc mare... sa fiu sanatoasa, fericita, sa am noroc.... Pai atunci asa sa fie. Si mi-a adus si cadouri :) cred ca pana la urma iese ceva bun din toata treaba asta obositoare.
           Ah, nu se poate... iar ma schimba de hainute. Iar ma ridica la tavan, iar urari... de data asta mamaie joaca rolul moasei. Si mi-e somnic...
           Credeam ca s-a terminat dar nu inca. Se pare ca mergem la plimbare, la a treia moasa. Hopa sus pana la tocul usii. Urari de bine si cadouri.
           Sper ca astea sunt toate, mie una mi-au ajuns. Am obosit. Vreau la nani. Bine ca nu se repeta si anul viitor. 
           La multi ani tuturor, sanatate, fericire si tot ce va doriti sa va aduca 2011! Eu una sigur o sa cresc anul asta cat altii in zece dupa atatea urari.
          


Niciun comentariu: