duminică, 19 decembrie 2010

Iarna in oras

            Saptamana asta iarna s-a instalat cu adevarat in oras, invaluind totul cu mantia ei argintie. De fiecare data cand ningea mami ma ducea la fereastra ca sa admiram impreuna jocul fulgilor de nea.
                                                                            Joi seara am avut amandoua parte de o surpriza. Tati a venit de la servici hotarat sa-si scoata fetele in oras. Am fost foarte bucuroasa si asteptam cu nerabdare sa mergem; m-am lasat imbracata fara sa protestez prea mult, chiar daca hainele groase nu sunt in topul preferintelor mele.
            Cand am ajuns in centrul orasului am ramas muta de uimire. Nu era prima mea iesire in oras insa totul era diferit. Albul luase locul verdelui. Aparusera o multime de braduti bogat impodobiti. Mii de luminite straluceau pretutindeni alungand intunericul noptii. Fulgi mari si moi de zapada cadeau necontenit din cer albind totul in calea lor. Oamenii se plimbau pe strada admirand spectacolul inghetat. Frigul domnea peste oras, insa eu nu-l simteam datorita hainutelor protectoare.
             Fantana cantatoare era acum inghetata, muta, insa vederea ei te infiora de placere. Luminite albe curgatoare inlocuisera jeturile de apa dansatoare; braduti imbracati cu mii de stelute rosii rasarisera de nicaieri.
             Cel mai mult m-a impresionat insa bradul cel mare de langa teatru. Era colosoal dominand toata piata. Pe ramurile sale straluceau mii de licurici albi si albastri. Sub brad statea Rudolf, renul lui Mos Craciun. De buna seama Mosul il trimisase ca ambasador ca sa risipeasca zvonurile rele care vor distruga credinta celor mici in existenta sa.
              Daca nu ati avut inca timp sa mergeti in centru va invit sa urmariti filmuletul de mai jos. Vizionare placuta si nu uitati sa va bucurati de iarna!

            

Niciun comentariu: