joi, 3 februarie 2011

Miscare

            Candva un doctor mi-a spus ca miscarea inseamna viata. Mariuca e plina de viata.
            De exemplu, azi de dimineata (ora 5) am gasit-o stand de-a latul patutului, agitandu-si manutele si piciorusele in incercarea de a prinde jucariile atarnate deasupra. Cand a adormit (ora 2) o asezasem normal, de-a lungul patutului. Numai ea stie cum s-a rotit la 90 de grade. Si nici macar nu statea comod, deoarece patutul are 60 de centrimetri latime, pe cand ea masoara 66 de cm lungime.
             Intotdeauna o asez in patut pe spate sau pe o parte. Dimineata o gasesc pe burtica.
             Manutele ei nu au astampar. Le agita tot timpul. Fie si doar ca sa-si prinda piciorusele si sa le duca la gura (in caz ca nu are prin apropiere alte obiecte mai interesante). Cand papa laptic una din manute exploreaza mediul inconjurator: bluza pe care o port, o suvita de par (uneori trage fara mila, in alte dati ma mangaie pe par), fata mea, ochelarii (cred ca o sa renunt la ei in timpul alaptarii) sau urechiusa ei, pe care o pliaza in toate modurile posibile.
             Cand o iau in brate isi intoarce capul cu iuteala dintr- o parte intr-alta. Abia am timp sa ma feresc sa nu ne ciocnim cap in cap. (Nu anunta). De la mine din brate se apleaca dupa toate lucrurile care-i atrag atentia, si intinde manutele dupa ele. De fapt se intinde cu totul, si trebuie sa am grija sa nu-mi scape.

Niciun comentariu: