vineri, 3 iunie 2011

4 dintisori

            Va povesteam data trecuta ca am avut o vizita de la zana maseluta, in urma careia am castigat doi dintisori jos. Ei bine, ne-a onorat din nou cu prezenta ei, insa de data asta ne-am chinuit destul de mult. Acum trei saptamani, cand Mariuca s-a trezit din somn mi s-a parut ca arde. Mi-am zis ca o fi normal dupa somn si ca mi se pare. Vai, ce optimista eram... Pe la opt seara mi-am dat seama ca nu e de gluma, fata mea are febra. I-am luat temperatura, 38.5 M-am speriat, nu ma mai confruntasem cu situatia asta pana acum. I-am dat repede eferalgan sirop. La doua noaptea am repetat operatiunea si am schimbat-o de hainute pentru ca transpirase. Dimineata am sunat repede la doamna doctor. Tot weekend-ul temperatura nu ne-a dat pace. Alternam eferalganul cu nurofenul si ii faceam impachetari cu otet. Febra scadea pe moment, apoi revenea in forta. Luni am fost la control. Mariuca avea eruptie dentara, ii iesise al treilea dintisor in partea de sus, dar avea si un pic de rosu in gat (adica roz, lol). Prin urmare lista de medicamente s-a inmultit cu augmentin bis, oscillococcinum, biotics baby, ketof, supozitoare cu paracetamol si in caz de urgenta supozitoare novocalmin.
            Mariuca dormita permanent iar cand trebuia sa ii dau pastile era chinul de pe lume. Cred ca nici vecinilor nu le mai placea sa stea pe acasa. Copilul meu nu mai semana deloc cu el insusi, ii pierise zambetul de pe buze. Slava Domnului ca si-a revenit.

Primii doi dintisori


            Dupa ce i-am dat augmentin bis febra s-a oprit. In schimb dupa primele doua doze iau aparut pete rosii pe toata pielea. Facuse alergie. Am sunat-o din nou pe doamna doctor si am oprit administrarea antibioticului. Am plecat iarasi la control; doctora m-a linistit spunandu-mi ca se intampla la unii copii (unu din o suta conform prospectului). Nu mai avea "roz" in gat. Pentru alergie am luat ketof si clorocalcin. (Alt medicament!!! aveam impresia ca o intoxic cu atatea medicamente). Dupa doua zile, timp in care i-am facut si baita, iritatia de pe piele a disparut, iar Mariuca a redevenit zambareata.
             De doua zile ne putem lauda si cu al patrulea dintisor. Acum avem doi dintisori sus si doi jos. Dar inca nu ne-am obisnuit cu ei. Din aceasta cauza Maria a spart un balon cand incerca sa il "guste".

Niciun comentariu: