miercuri, 8 iunie 2011

Astazi mananc gratar!

           De cateva zile Mariuca face greva foamei. Nu-i mai place nimic in afara de lapte. Vreau sa cred ca e din cauza dintisorilor si ca ii va trece. Ieri s-a trezit la sase dimineata, a baut laptic, a adormit pentru o jumatate de ora si s-a sculat din nou. Pe la opt am incercat sa ii dau mar cu biscuite pentru ca este unul din felurile de mancare favorite. Nu a vrut absolut de loc. A adormit nemancata si s-a trezit la pranz.
           Am incercat-o din nou cu mancare, deoarece credeam ca e infometata. De data asta aveam in meniu legume pasate (dovlecel, morcov, telina, ardei, ceapa, pastarnac). Dupa prima lingurita, pe care cu greu i-am strecurat-o in gura s-a strambat toata si a scuipat. M-am umplut de nervi. Am incercat sa ii dau iaurt, pentru ca e un fel de catalizator. Il mananca oricand, in orice combinatie. Nu si de data asta, insa.
           Am incercat sa ma calmez, si mi-am dat seama ca tot incercand sa o fac pe ea sa pape am uitat complet sa mananc. De dimineata primisem instructiuni clare sa mananc bucata de muschi de porc fripta la gratar care zacea in frigider. Am luat-o si fara sa o mai incalzesc am inceput sa mananc, incercand sa ii strecor si Mariucai o lingurita de mancare. Si atunci s-a produs minunea. Mariuca a inghitit cteva lingurite - era prea ocupata sa studieze ce fac eu ca sa mai refuze mancarea, dupa care a intins manuta si mi-a luat bucata din mana. Am ramas uimita, si nu m-am putut abtine sa nu imortalizez momentul: fata mea cea mofturoasa manca friptura la gratar NEMARUNTITA!

Niciun comentariu: