miercuri, 15 iunie 2011

Chel Start mami

           Dupa nastere a inceput sa-mi cada parul. Cand ma pieptanam  peria se umplea de par. La dus aveam impresia ca las jumatate din podoaba capilara, care oricum nu era prea bogata.
           Initial nu mi-am facut griji pentru ca stiam ca asa se intampla: in timpul sarcinii nu mai cade parul, iar dupa nastere cade in cantitate mai mare. Nu stiu de ce ramasasem cu ideea ca perioada iin care e normal sa cada parul dureaza trei luni. Cam in a patra luna am inceput sa ma panichez, ma gandeam ca o sa chelesc de tot. Mariuca pierdea si ea par, incercand parca sa ma consoleze. Cand ma uitam la zona golasa din capul ei ma treceau fiorii. Ma si vedeam cu scalpul neted ca-n palma.


        Am inceput sa folosesc fel de fel de produse anticalvitie, dar fara rezultat. Initial am folosit un sampon de castane combinat cu o crema de par pe baza de placenta de la Kalos. Apoi am cumparat un sampon plus un ser de la Life care. A urmat lotiunea ChelStop de la Hofigal impreuna cu Sapun Moale de la aceeasi firma. Conform reclamei ar fi trebuit sa se vada rezultatele intr-o saptamana. Bineinteles, nu s-au vazut. In schimb, lotiunea mi-a adus numele de alint ChelStart de la sotul meu. :) Am incercat inclusiv cu usturoi. Poate ca ar fi dat rezultat daca nu as fi renuntat dupa primele doua utilizari din cauza mirosului persistent. Am apelat in ultima instanta la sapun de casa plus un tratament naturist bazat pe ulei de ricin, ulei de masline, vitamina a, vitamina c si galbenus de ou.
        Dupa sase luni de la nastere, parul meu a inceput sa cada in cantitati din ce in ce mai mici. In prezent mai pierd cateva fire la dus sau la pieptantat. Din cand in cand Maria ma trage voiniceste de par, reusind sa smulga si ea cateva fire.
         Nu stiu daca stoparea caderii parului se datoreaza produselor anticalvitie sau faptului ca a disparut dereglarea hormonala de dupa sarcina. In orice caz nu ma mai stresez cu aceasta problema, mai ales ca la baza parul s-a regenerat.

Niciun comentariu: