miercuri, 8 iunie 2011

Para la pahar

           Greva foamei continua, dar azi am pacalit-o pe Mariuca. Pe la noua dimineata am dus-o la bucatarie, am asezat-o in scaun si am inceput sa ii pregatesc micul dejun. Imi era teama ca iar n-o sa manance si m-am gandit sa schimb prezentarea mancari: sa elimin lingurita.
            Am luat o para bine coapta, am decojit-o si am dat-o pe razatoarea de sticla. Rezultatul a fost destul de lichid. Am obtinut trei paharele de nectar de para 100% natural. I-am pus Mariei barbita, si i-am dus paharul la gura. A baut toate trei paharelel pe nerasuflate, unul dupa altul. Victorie!!! M-am gandit ca e suficient pentru dimineata asta. Totusi i-am dat si cateva feliute de mar, tot decojite sa-si faca de lucru cu ele in timp ce eu spalam vasele.
            Ne pregatim acum sa mergem pe afara pentru ca e cald si frumos iar vecinii nostri s-au apucat de gaurit. Se pare ca Maria nu apreciaza zgomotele produse. Sper sa mai rontaie in carut cativa biscuiti, grisine sau pufuleti ca sa avem un mic dejun complet.

Niciun comentariu: